• 9.4.2012 08:58:00
  • Esra TORLAK
Haberi Paylaş

Amanos Alüminyum Girdiği Pazarlarda Markalaşıyor

Üretiminin yarısından fazlasını ihraç eden Amanos Alüminyum, girdiği pazarlara markasını taşıyor

Amanos, alüminyum kapı -pencere cephe sistemleri, bunların alüminyum aksesuarları ve bağlantı parçaları üretimiyle faaliyet gösteriyor. Kurulduğu günden beri ihracata yönelik çalışan Amanos Alüminyum, üretiminin yüzde 60’ını ihraç ediyor.

 

Yeni üretim projelerine değinen Uluslararası Satış ve İş Geliştirme Sorumlusu Seda Kayaalp, Sürekli gelişim ve üretim halinde olduğumuz için her geçen gün yeni teknolojiler ve kombinasyonlar geliştiriyoruz. Pencere 2012 fuarında yerli yabancı tüm ziyaretçi müşterilerimize yeni ürünlerimizin lansmanını yaptık, fazlasıyla talep ve ilgi gören muazzam bir stand dizaynı ile ilk olarak katılımcısı olduğumuz fuarın uluslararası ziyaretçilerinin de yoğun ilgisiyle karşılaştık. Lansmanını yaptığımız yeni ürünlerimiz olan ışıklık sistemlerimiz ve sektörde ilk olarak bizim Ar-Ge ekibimizin geliştirdiği, beklentilerin üzerinde talep ve ilgi gören İpa86 ile İpa45 ofis bölme sistemlerimizi cam, ahşap ve alüminyum uygulama seçenekleri ile sunduk. İpa45 ofis bölme sistemlerimizi büyük cam kullanımına uygun olarak tasarladık dolayısı ile tüm vitrinlere uygulayabilme imkânı sunuyoruz.” diye konuştu.

 

Alüminyum sektörünün ihracata endeksli gelişim gösterdiğinden dolayı ülke içindeki krizlerden etkilenmediğini belirten Kayaalp, “Amanos Alüminyum olarak biz yatırımımızı Ar-Ge ve ihracat üzerine yapıyoruz bu da ülkemizde nitelikli eleman ve ihracata firma olarak ne kadar değer verdiğimizi gösteriyor. Ülkemizi ihracatta lider konuşmada görmek en büyük arzumuz. Cari açık gelişmekte olan ülkelerden biri olan Türkiye'nin de bir gerçeği, fakat enerji kaynaklı. Öncelikle, tasarruf etmeyi öğrenmeliyiz, kendi üretimimize güvenmeli ve buna yönelmeliyiz. Borçlanma, alacak, stok seviyesi ve yatırımlar konusunda ihtiyatı elden bırakmamalıyız.” dedi.

 

Amanos Alüminyum olarak pazarda talep oluşturmaya öncelik verdiklerini ifade eden Kayaalp, “Yeni pazar araştırmalarında bizler ekip olarak ne kadar araştırma ve analiz yapsak da pazarlarda talep yaratamadığımız sürece ilerlemek mümkün olmaz. Yerli ve yabancı pazarda biz tercih edilen marka olmanın gururunu yaşıyoruz ama bunun altında ihracatımız ve sistemimiz gereği ürünlerimizin yüksek kalitesi, tüketici ihtiyacına fazlası ile yanıt verebiliyor olmamız ve iş geliştirmede ki süreklilik algımız yatıyor.” diye konuştu.


“Satış odaklı bir bakış açısıyla biz sadece ihracat yapalım diyerek, tek bir ürün veya sistem ile ülke pazarında lider olduğuna inanmak melankoliden başka bir şey olamaz.” diyen Kayaalp, “Pazar üzerinde çalışmaya devam edip, o bölge şartlarına uygun ürün geliştirmek doğru olacaktır. Biz tüketici bir millet olmak yerine, ancak yenilikler üzerine üretime odaklanır isek, var olur ülkemize faydalı olabiliriz. Amanos Alüminyum olarak yerli marka üreticilerine sistem geliştirerek hizmet verebiliyoruz, yurt dışında bu talep daha yoğun bu sebeple ihracat odaklıyız. Kapı ve pencere kullanan tüm pazarlar bizim hedef pazarlarımızdır, her ülke pazarında Amanos Alüminyum sistemler, kompozit panel ve aksesuar markası olarak bulunmak istiyoruz” dedi.

 

 İnternet üzerinden ihracat yapmanın günümüz teknolojisinin bizlere sağladığı muhteşem imkânlardan en vazgeçilmez ve en az maliyetli olanı olduğunu söyleyen Kayaalp, “Şu an internet erişimi konusunda ülkemizde yerli ve yabancı yatırımcıların alt yapı çalışmaları ve sağladıkları hizmetler hem özel yaşantımızı hem iş yaşantımızı kolaylaştırıyor. Turkishexporter.net, sistemli çalışan tüm ihracatçı firmaları ve alıcıları tek bir çatı altında topluyor, gün içerisinde alım taleplerini duyuran ve hatırlatan mailing sistemleri ile tüm talepler tek bir tuş ile ekranınıza geliyor. Filipinler’deki veya Şili’deki alıcınıza bu kadar yakınsınız size düşen sadece taleplere uygun ürün ve fiyatla yanıt vermek. İhracatta yeni pazarlara erişimimizi artık daha koyla hale geldi.” dedi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amanos Alüminyum 2012 fuar takvimi:

 

3-7 Mayıs Batimatec Cezayir

10-13 Temmuz Confair Tahran

17-22 Ekim Fesqua São_Paulo

5-8 Kasım Big Five Show Dubai 

HABERİN DİĞER RESİMLERİ

İLGİLİ HABERLER
ÖNE ÇIKANLAR
[ihracat][/ihracat]

DÜNDEN KALANLAR
[ihracat][/ihracat]

 

  • BİZE ULAŞIN
  • GERİ BİLDİRİM
    GERİ BİLDİRİM x
    Sizin fikirleriniz her zaman bizler için önemli ve değerlidir. Yapacağınız geri bildirimleriniz için çok teşekkür ederiz.
    Geri Bildirim Konusu :  
    Mail Adresiniz:
    Geri Bildiriminiz:  
    Güvenlik Kodu:  
    0 + 4
    Lütfen tüm alanları doldurunuz.