• 23.12.2011 06:55:00
  • Esra TORLAK
Haberi Paylaş

Gürlesin İhracat Hedefini Büyütüyor

Afrika ülkelerine ihracat yapan Gürlesin, Avrupa’yı da sabit pazar haline getirmeyi hedefliyor

Tecrübesi 1965’e dayanan Denizli’de kurulan Gürlesin iç giyim, pijama, t-shirt ve çorap üretimi üzerine faaliyet gösteriyor. “Grsn, Gürlesin, Bsm, Degno, Smart, Mignon” markaları ile ihracat yapan Gürlesin hem iç piyasada hem de ihracatta büyümeyi hedefliyor

Gürlesin Yönetim Kurulu Başkanı Osman Gürlesin, “Ürünlerimizde imalattan satış aşamasına kadar dünya standartlarına uygun, insan sağlığı ön planda tutularak üretim yapıyoruz. Markalarımız üzerinde inovasyon çalışmaları yapıyor, ihracat hedeflerimizi büyütüyoruz. Ürünlerimizin yüzde 20’sini yurt dışında geri kalanını iç piyasada satışa sunuyoruz. Dönemsel olarak ihracatımız yüzde 50’lere ulaşsa da biz bu oranı sabitlemeyi hedefliyoruz.”dedi.

Gürlesin, “Erkek iç giyimi üzerine özellikle Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri’ne devamlı satışlarımız oluyor. Avrupa’ya da ihracatımız oluyor. Kriz bizi endişelendirse de Avrupa’ya satışımızı sabitlemeyi istiyoruz.”dedi.

Gürlesin, tekstilde deneyimli bir ülke olduğumuzu, devletin tekstile yönelik desteklerinin artması ve ihracattaki gelişmelerin devamlılığının sağlanmasının gerektiğine dikkat çekti.

HABERİN DİĞER RESİMLERİ

İLGİLİ HABERLER

 

  • BİZE ULAŞIN
  • GERİ BİLDİRİM
    GERİ BİLDİRİM x
    Sizin fikirleriniz her zaman bizler için önemli ve değerlidir. Yapacağınız geri bildirimleriniz için çok teşekkür ederiz.
    Geri Bildirim Konusu :  
    Mail Adresiniz:
    Geri Bildiriminiz:  
    Güvenlik Kodu:  
    5 + 10
    Lütfen tüm alanları doldurunuz.