• 21.05.2016 09:10:00
  • Esra OLGUN
Haberi Paylaş

Kobi'lerde ‘mikro-çokuluslu’ şirketler zamanı

İnternet, küresel pazarı büyük şirketlerin tekelinden çıkararak KOBİ’lere de açtı. Teknolojiyi iş modellerini adapte ederek online dünyada varlıklarını kurgulayan KOBİ’ler ‘mikro–çokuluslu’ şirketlere dönüşebiliyor.

Google, genç bir şirket. Henüz 20 yaşında bile değil. 1998’de kuruldu. 2004’te ise halka açıldı. Dünyanın tartışmasız en büyük arama motoru… 2015 gelirleri 75 milyar dolar civarında. Marka değeri ise geçen yıl Interbrand’da 120 milyar dolar olarak listelendi. Birincilik için Apple ile çekişiyor. 

Google, 10 yıldır da Türkiye’de. Önümüzdeki 10 yılda faaliyetlerini artırarak devam etmeyi hedefliyor. 10. yıl kutlaması vesilesiyle Google’ın kilit yöneticilerinden Alan Thygesen, Türkiye’deydi. Thygesen, Google Küresel KOBİ Satış ve Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı... Google’ın Levent’teki yeni ofisinde sohbet ettik. Söze de bu ‘arama motoru’ meselesinden girdi. “Artık sadece bir arama motoru değiliz” dedi, “Büyüme motoruyuz. İşletmelerin özellikle KOBİ’lerin hayallerini gerçekleştirmelerine katkı sağlayan bir büyüme motoru konumundayız.” 

HABERİN DİĞER RESİMLERİ

İLGİLİ HABERLER

 

  • BİZE ULAŞIN
  • GERİ BİLDİRİM
    GERİ BİLDİRİM x
    Sizin fikirleriniz her zaman bizler için önemli ve değerlidir. Yapacağınız geri bildirimleriniz için çok teşekkür ederiz.
    Geri Bildirim Konusu :  
    Mail Adresiniz:
    Geri Bildiriminiz:  
    Güvenlik Kodu:  
    4 + 11
    Lütfen tüm alanları doldurunuz.